پلانتاریوم چهاربعدی پیشرفته

اندازه فونت :
2019/08/31

آسمان نمای چهار بعدی (پلانتاریوم) با قابلیت جابجایی و گنجایش تا ۲۵ نفر به قطر ۴ متر از جاذبه های هیجان انگیز آموزش نجوم و شبیه سازی آسمان شب همان منطقه در لحظه می تواند هر بیننده ای را به شگفتی وا دارد و کیفیت آموزشی را بیش از هر زمان و امکانات دیگر تصمیم نماید. این پلانتاریوم به عنوان پیشرفته ترین آسمان نما در جنوب کشور حتی این قابلیت را داراست تا در زمینه های علوم طبیعی ، زیستی و مباحث علمی دیگر در هر گروه سنی فیلم ها و نرم افزار های مرتبط را ارائه دهد و تحولی در نظام آموزشی موجود ایجاد نماید. تجسم فضایی و واقعی از رویدادها و نظام طبیعت باعث گیرایی هرچه سریعتر مطالب پیچیده خواهد شد.

این پلانتاریوم با مشارکت بخش خصوصی توسط موسسه بیکران هستی در پاییز ۹۷ خریداری و در استان فارس به خصوص رصدخانه لارستان مورد بهره برداری قرار گرفته است و سیل مخاطبان را به خود جذب نموده تا آنجا که در روستاهای کم برخوردار و بخش ها و مدارس اطراف در شهرستان لارستان و شهرستان های هم جوار در جنوب کشور مورد استقبال واقع شده و روز به روز به کیفیت و کمیت مخاطبان افزوده می شود.

جهت رزرو استفاده از این پلانتاریوم کلیه علاقه مندان می توانند با کلیک کردن بر روی کلمه ثبت نام اطلاعات راجع به ثبتنام را کسب کنند و یا با شماره تماس ۰۹۱۶۲۰۳۵۴۶۰ حاصل فرمایند.